"קנאת סופרות": סיפור חדש (וגם – אירוע מחתרתי בפסטיבל אייקון!)

הסיפור החדש שלי, "'קנאת סופרות", פורסם בגיליון הראשון של מגזין המד"ב והפנטזיה החדש "ספקולציה", ואתם מוזמנים ומוזמנות לקרוא אותו בקישור: https://speculation-magazine.com/?p=989

כתמיד, תודה לתומכים ולתומכות שלי בפטריאון, שהתמיכה שלהםן עוזרת לי לכתוב יותר.

אירוע מחתרתי בפסטיבל אייקון!

אם עוד לא ביקרתםן בפסטיבל אייקון המקוון, מומלץ בחום! שימו לב שרכישת "צמיד" וירטואלי מאפשרת לכםן צפייה בכל האירועים במהלך חצי השנה הקרובה (כולם מצולמים ומוקלטים). האירועים הרשמיים שלי בפסטיבל הסתיימו, אבל ביום ה', 8.10, בשעה 22:00 אעביר אירוע כתיבה מחתרתי, מטופש והומוריסטי יחד עם הסופרת מרינה ברלין:

הפאנפיקים שלא ייכתבו לעולם: אירוע הומוריסטי בהפתעה!

דראקו מאלפוי הוא בריסטה בבית קפה, כשיום אחד נכנס הדיונון הענק, העיניים שלהם נפגשות… ניצוצות עפים באוויר… אבל אז מגיעה באפי, קוטלת ההלכים הלבנים, ודורשת שקפטן ספינת הפיראטים לוקי יחזיר מיד את העוגיות שגנב מהמכירה של שי-רה ונסיכות הכוח, לפני שצבא בא-סינג-סיי ישתלט על הופעת המקהלה המקומית, שבה אלכסנדר המילטון וקפטן קירק חומדים שניהם את תפקיד הטנור – וגם זה את זה!

מצטערות, אין לנו זמן לכתוב את הפאנפיקים האלו – אבל יותר מנשמח לכתוב (בעזרתכם/ן, כמובן!) את תקצירי הפאנפיקים הטיפשיים והגאוניים ביותר שאי פעם קראתם/ן, ומי יודע, אולי גם תקבלו השראה?

אשכול 1, בשעה 22:00, מוגבל מגיל 18 ומעלה.
מנחות: מרינה ברלין ורותם ברוכין.

בנוסף, תוכלו לפגוש את מרינה ואותי לכמה דקות גם מחר במסגרת אירוע הסיום של הפסטיבל (האירוע מתחיל בשש, אבל אנחנו נגיע לקראת סוף האירוע). שווה לבוא!

פורסם בקטגוריה בלוג, סיפורים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *