מה אני עושה בפסטיבל אייקון 2020?

האמת? הרבה פחות מבדרך כלל. 🙂 הפסטיבל, שהפך לוירטואלי, גרם לכך שנאלצתי לוותר על חלק מהאירועים שלי. השנה אני אפילו לא רואה צורך בפוסט ההמלצות הקבוע שלי על אירועים מצויינים של אחרים ואחרות, כיוון שאפשר לעבור בקליק בין אירועים וכיוון שכל אירועי אייקון הוירטואלי יצולמו ויישארו זמינים לכל מי שיקנה כרטיס הכולל כניסה לכל האירועים בפסטיבל אייקון (4 ימי הרצאות, אירועים, משחקי תפקידים ופאנלים – והכל וירטואלי). הכרטיס עולה 100 ₪, 50 ₪ לחברי העמותות המארגנות, או חינם אם תבואו להתנדב בדוכן האגודה הוירטואלי! (אם כבר קניתם כניסה ואתם רוצים להתנדב, תקבלו החזר!).

וגם – אם אתם חברי וחברות אגודה, או שקניתם כרטיס לפסטיבל אייקון, תוכלו גם להצביע לפרס גפן! הקישור להצבעה נשלח אל רוכשי הכרטיסים ואל חברי האגודה במייל. אני מועמדת השנה עם הסיפור "בירה אייסברג כחולה", אבל מודה שאני מצביעה לסיפורה של יעל פורמן, "הארץ בקצה הארון"

 אז בכל זאת – איפה תוכלו למצוא אותי?

  • יום ג', 6.10, בשעה 14:00 – "פאנגירלז מדברות פאנפיקים" – בפעם השנייה, הפאנגירלז המושבעות מרינה ברלין, יערה כהן, גלי גולן ואנוכי, בהנחייתה של הדס סלוין, נדון בכל הדברים שאנחנו אוהבות לקרוא ולכתוב, בהשפעה של פאנפיקים על ספרות מקור ועוד.

  • יום ד', 7.10, בשעה 12:00 – מפגש פתוח עם צוות מניעת הטרדות, שבו נספר לכם מה בעצם אנחנו עושים בכנסים ולמה אנחנו כל כך אוהבים סגול. שאלות, בקשות, הצעות והערות כמובן יתקבלו בברכה.

  • בהתנדבות בדוכן האגודה הוירטואלי! בואו להצטרף אליי!

ובכל זאת, המלצה קטנה למרות שאמרתי שלא יהיו: ביום ב', 5.10, בשעה 16:00, תתקיים ההרצאה של בת זוגי, הדס סלוין, על ממשק מוח-מכונה במדע ובז'אנר. אני כמובן לא אובייקטיבית, אבל בעיניי כל הרצאה שלה היא סנס אוף וונדר נפלא.

וגם – צוות מניעת הטרדות כאן בשבילכםן, גם בפסטיבל המקוון!

מעבר לאירועים שאני משתתפת בהם, אני חלק מצוות מניעת הטרדות מיניות בפסטיבל, ומזמינה אתכם לפנות אליי על כל מקרה של הטרדה – כן, גם בפסטיבל מקוון אפשר להיות מוטרדים ומוטרדות. יש לנו מספר טלפון שאחד מחברי או חברות הצוות יהיו זמינים בו בימי הפסטיבל (אבל רק בימי הפסטיבל!) 058-6881176. אל תהססו להתקשר אלינו. אפשר גם לפנות לצוות במייל (עכשיו או במהלך הפסטיבל) או בדף הפייסבוק החדש שלנו לאורך כל הפסטיבל.

פורסם בקטגוריה בלוג, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *