מה אני עושה בכנס עולמות 2024?

כמעט ברגע האחרון, אירועים שאני משתתפים בהם בכנס עולמות (חול המועד פסח, 25-24 באפריל), ועוד אירועים מומלצים. שימו לב, המכירה נמשכת רק עד מחר, 20.4, יום שבת, בשעה שתיים עשרה בלילה. אחר כך יהיה אפשר לקנות כרטיסים רק בכנס עצמו!

1. "מתכון להמלצה" – יום ד', 12:00, פאנל שבו ארבע חברות טובות (ליאת שחר קשתן, מאיה גרשוביץ בר, נעמי כרמי ואנוכי) נסביר לכן באמצעות תרשים זרימה ענק ומטורף לגמרי איך אנחנו ממליצות אחת לשנייה על ספרים, מתי זה לא עובד ומה אפשר ללמוד מזה על תבניות ותימות סיפוריות, כדי שתוכלו להחליט למי מאיתנו להקשיב בענייני ספרים (לי, כמובן!).

2. "איך (לא) כותבים סיפור" – יום ד', 14:00, האירוע שכבר הפך למסורת – כתיבה בהשתתפות קהל של יעל פורמן ושלי. הכרטיסים נגמרו די מוקדם במכירה, אבל ייתכן שיזיזו את האירוע לאולם גדול יותר (לפחות זה מה שהודיעו לנו לפני שלושה ימים, אבל הוא עדיין מופיע באשכול 3, אז אני כבר לא בטוחה).

3. "שומרי הערים הנודדים" – יום ד', 18:00, אירוע שכולל גם הרצאה קצרה של בר פישביין המהממת וגם Q&A איתי על "שומרי הערים"!

4. "סופרות נגד מדעניות: הקרב!" – יום ד', 21:00, מופע / אירוע / תרגיל בעינוי מדעניות: בועז קרני הראל וליאת שחר קשתן ינסו שוב להכניס היגיון לרעיונות של מרינה ברלין ושלי. אורחים מיוחדים: גייז בחלל, נבגים בין כוכביים, וכמובן, המשך הרפתקאותיהן של גיבורות / נבלות העל חזיז וחזזית! (אם לא הייתן באירוע הקודם אין מה לדאוג, אין צורך בהיכרות מוקדמת). תראו כמה יפה ציירה אותן טלי רזניק שלגמרי במקרה גם יש לה דוכן בכנס והיא מוכרת בו את האמנות היפהפיה שלה. כמו כן היא מקעקעת מדהימה, בקיצור תקנו ממנה, היא אדירה.

חזיז וחזזית. ציירה: טלי רזניק

 חזיז וחזזית. ציירה: טלי רזניק

5. "קול קורא לנדוד בוורפ" – יום ה', 16:00, פאנל טד (הרצאות קצרות) בהשתתפות אלה גורדון חן ואריאלה פרידמן ואני על היקום הטלוויזיוני של מסע בין כוכבים (סטאר טרק, בלעז). מומלץ לכל חובבי וחובבות הטרק, וגם לאלו ששוקלות להתחיל. מובטחת התפנגרלות רבה אבל גם המון תוכן מעניין.

6. "שלדים בארון, לסביות בחלל: סדרת "הקבר הנעול" – יום ה', 17:00, פאנל בהשתתפות דרור רייף נשר, מרינה ברלין ואנוכי בו נדון בטירוף ובקסם המופלאים של סדרת "הקבר הנעול" של טמזין מוייר, ובמה עושה אותה כל כך מיוחדת ומגניבה.

כמו כן, אם בא לכםן למות מחום בצוותא, בואו לפגוש את קרן, יעל ואותי במתחם הקהילתי ביום ה' ב-13:00. אבל קשה לי להמליץ על המפגש כי אמור להיות חמסין מזעזע בעולמות ואני בעד שא.נשים ישמרו על עצמםן. 🙁

בנוסף, גם השנה אני חלק מ-צוות מניעת הטרדות בקהילת המד"ב, הפנטזיה ומשחקי התפקידיםת, וחשוב לי להזכיר שאנחנו כאן בשבילכםן, ובמקרה של חשש להטרדה אפשר להתקשר ל-058-6881176 (פעיל בזמן הכנס בלבד) או לשלוח ווטסאפ (רק אם זה לא דחוף). אחת מחברות או חברי הצוות יהיו זמינים למענה בכל ימות הכנס.

 

עוד אירועים מומלצים: 

הרצאות מומלצות ששמעתי במסגרת פיילוטים: (בלי הרחבה כי למי יש זמן, אבל אם תרצו לדעתי עוד צרו קשר, כי כולן באמת מעולות)
* בלי עין הרע: רוחות הבית ואמונות אחרות – אלה גורדון חן (הכרטיסים אזלו אבל בתקווה יעבירו גם אותה לאולם יותר גדול יחד עם האירוע של יעל ושלי)
* פק"ל קפה: בית ונדודים בעולם שומרי הערים – עדי גריידי-אשכנזי
* דייט עם המוות: השירה הפנטסטית של אמילי דיקינסון – מרינה ברלין
* אסטרונאוט, שפר הופעתך – אמיליה סיריסקי
* הכיתה המעופפת: לומדים בחלל ובעתיד בכלל – ד"ר נעה שחורי איל
* מראה מקור: רפרנסים ב"בלדה לנחשים וציפורי שיר" – מאיה גרשוביץ בר
* מסע הנבל – מאיה גרשוביץ בר

וכרגיל, הרצאות שאני מרגישה בנוח להמליץ עליהן בלי ששמעתי פיילוט, על סמך הרצאות קודמות של המרצימות:
* כשהאלים נודדים – ד"ר יונת אשחר
* נוודים ויושבי קבע – בחלל! – אהוד מימון
* עבר, זרות והיברידיות ב"זיכרון ושמו אימפריה" – דמיאן הופמן
* כמה פעמים במהלך המסע אנחנו רוצים לחזור הביתה? – מעין רוגל (אבל הכרטיסים אזלו)
* ברוסיה סובייטית – טולקין מתרגם אתה – בוריס נמיר
* לך מערבה, איש צעיר – גלי גולן
* מופע חוצות אקפלה – מקהלה קלה (לא הרצאה אבל מופע אקפלה ממש יפה, וגם חינמי!)

נתראה בעולמות!

פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *