"תעלומת שומר הערים האבוד (של האבדון!)" ועוד מעלילותיי בפסטיבל אייקון הקרוב

שלום לקוראים ולקוראות של הבלוג. המון זמן לא עדכנתי על מעלליי, אבל עכשיו יש לי שני עדכונים גדולים וחשובים:

1. סיימתי לכתוב את הספר שלי!!!1
אחרי חמש שנים של עבודה קשה וסיזיפית בהרבה משתיארתי לעצמי, סיימתי סוף סוף לכתוב את הספר שלי. שמו הזמני הוא "שומרי הערים", הוא נמצא בעבודת עריכה בימים אלו (אצל העורכת המדהימה נועה מנהיים), והוא יצא בשנת 2020 בהוצאת כנרת זמורה ביתן דביר. אני עדיין קצת לא מאמינה כשאני כותבת את זה.

2. הצגה חדשה בעולם שומרי הערים!
כדי לחגוג את סיום הספר (וכמובן כדי שקוראות וקוראים חדשים יכירו את עולם שומרי הערים), תעלה בפסטיבל אייקון הקרוב הצגה שכתבתי וביימתי, "תעלומת שומר הערים האבוד (של האבדון!)". מדובר בהצגה אינטרקטיבית בסגנון בסגנון "את/ה הגיבור/ה – בחר/י את ההרפתקאות בעצמך", מה שאומר שמתנדבים ומתנדבות אקראיים מהקהל יועלו לשחק את אחת הדמויות ויקבלו החלטות שיקבעו את המשך העלילה (בדומה ל"הר החורבן האפל (של האבדון!)", אם יצא לכם לראות). ההצגה מתאימה גם למי שלא קרא/ה מעולם סיפור בעולם של שומרי הערים, וגם למי שקרא/ה את כולם. 🙂 מעבר לזה היא כיפית ומצחיקה נורא, ואני אומרת את זה בעיקר כי יש לי את הכבוד לעבוד עליה עם חבורה של נשים וגברים מוכשרים, מסורים ומדהימים, ואין לי שום ספק שהיא תהיה מוצלחת מאוד.

ההצגה כאמור תעלה בפסטיבל אייקון, שיתקיים בחול המועד סוכות באשכול פיס ובסינמטק בתל אביב. המופע יעלה פעמיים: יום שלישי, 15.10 בשעה 20:00, ויום רביעי, 16.10 בשעה 14:00.

קישורים לרכישת כרטיסים
(שימו לב שהמכירה נסגרת ב-10 באוקטובר – אחר כך יהיה אפשר לקנות כרטיסים רק בפסטיבל עצמו, אבל לא בטוח שיישארו לכם, אז מהרו!)

יום שלישי, 15.10 בשעה 20:00

יום רביעי, 16.10 בשעה 14:00

האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/382254126037170/


עוד כמה עדכונים קטנים:

שני אירועים נוספים שאקח בהם חלק בפסטיבל:

פאנגירלז מדברות פאנפיקים – פאנל, אשכול 2, יום חמישי, 17.10, 20:00 – 22:00

בהשתתפות הפאנגירלז המושבעות מרינה ברלין, יערה כהן, גלי גולן ואנוכי, ובהנחייתה של הדס סלוין, נדון בכל הדברים שאנחנו אוהבות לקרוא ולכתוב, בהשפעה של פאנפיקים על ספרות מקור, ונסביר את כל מה שצריך לדעת למנחת הפאנל החדשה לעולם שאיתרע מזלה להיות בת זוגי ולזכות בחפירות פאנפיקים רבות.

ילדים זה שמחה – פאנל, סינמטק 2, יום שלישי, 15.10, 12:00 – 14:00

אין לי הרבה הזדמנויות לדבר על אל-הורות, ובטח שלא עם פאנל של אל-הוריות חכמות ומעניינות, הכולל את דניאלה קרני הראל, הילה בניוביץ הופמן, ואת מטביעת המושג, החוקרת והמרצה ד"ר אורנה דונת. בואו לשמוע אותנו מדברות על אל-הורות בכלל ועל ההעדפה שלא להיות אמא במדע הבדיוני ובפנטזיה בפרט.

סיפור חדש בסדרת שומרי הערים – בירה אייסברג כחולה

באנתולוגיית הסיפורים "היה יהיה" שתצא בפעם ה-11 לאור בפסטיבל אייקון הקרוב (בעריכתו של אהוד מימון הנהדר) וכמובן תימכר בכל חנויות הספרים, יפורסם סיפור חדש שלי, "בירה אייסברג כחולה", גם הוא כמובן מסדרת שומרי הערים. בימים הקרובים הוא יפורסם לקריאה מוקדמת עבור תומכי ותומכות הפטריאון שלי. בחודשים הקרובים, אחרי שעריכת הספר שלי תסתיים, הפטריאון שלי סוף סוף יחזור להתעדכן בקצב גבוה יותר כמו שהבטחתי.

נתראה באייקון!

תעלומת שומר הערים האבוד (של האבדון!)

"תעלומת שומר הערים האבוד (של האבדון!)" ציירה: טלי רזניק המדהימה.

פורסם בקטגוריה בלוג, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *