אבדות ומציאות – סיפור חדש

הסיפור החדש שלי, "אבדות ומציאות", פורסם באתר האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטסיה, והוא זמין לקריאה. הוא ממשיך את הסיפור "הלכתי לאיבוד, תיכף אשוב" שפורסם באסופת הסיפורים "היה יהיה" הראשונה בשנת 2009 (לא חייבים לקרוא את הסיפור המקורי לפני קריאת הסיפור החדש, אבל אם תרצו, יש קישור בתחילת הסיפור החדש)

הרעיון לכתוב סיפור נוסף בעולם של האי "איבוד" הגיע מקבוצת הפייסבוק הסודית של "פתקיות ליד המיטה", במסגרתה תומכי הפטריאון שלי במדרגות של 7 דולר ומעלה יכולים להציע רעיונות לסיפורים. תודה לתומכים בקבוצה על ההצעה הנהדרת.

הסיפור מוקדש לזכרו של אביאל טוכטרמן, אחד מהאנשים המוכשרים ביותר שהיה לי הכבוד להכיר, לאהוב, ולהתגעגע.

אלו מכם שירצו לקרוא את הסיפור בגרסה מודפסת יוכלו להשיגו גם באסופת הסיפורים "היה יהיה", המחולקת בחינם לחברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטסיה, ונמכרת בחנויות הספרים. אפשר לעשות חברות באגודה באינטרנט (100 ש"ח לשנה, 80 ש"ח לסטודנטים, אזרחים ותיקים וצעירים מתחת לגיל 18, 60 ש"ח לחיילים), ולקבל את "היה יהיה" עד הבית במשלוח (כן, גם לחו"ל!). חברות באגודה מקנה גם הנחות משמעותיות בכנסים ואירועים (אייקון, עולמות, מאורות, בדיון וכו').

הסיפור הזה לא היה נכתב בלי תומכי הפטריאון שלי, ואני רוצה שוב להודות להם ולהן על התמיכה בי. תודה גדולה גם לעורך אהוד מימון ולקוראי וקוראות הבטא המצויינים שלי.

בואו לבקר אותי בפייסבוק! 

שלכם,

רותם ברוכין

פורסם בקטגוריה סיפורים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה אחת בנושא אבדות ומציאות – סיפור חדש

  1. מאת דן‏:

    פאקינג נהדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *